반응형

 

 

Around The World

Aqua

 

 


 

 

 

Music video by Aqua performing Around The World. (C) 2009 Universal Music (Denmark)

 

 

Around The World

 

I've been around the World ( hey hey )

나는 세상을 여행했어요
I've been around the World
( hey hey )

나는 세상을 여행했어요

In the kitchen where I'm cooking what is good for me

나를 위한 음식을 만드는 부억ㅋ에서
Spices from the Globe

여러곳에서 가져온 양념으로
Little by little is the finest meal

차츰 최상의 식사가 되어갑니다.
It's half the type for hope

그것은 희망의 절반이지요
Come and see

와보세요

You mix it all together in your dreams

당신은 그 모두를 당신의 꿈과 섞어
Ingredients from the Seven Sees, and I

7대양의 재료들, 그리고 난
I'm realizing things ain't what they seem

난 세상이 보기와는 다르다는 것을 깨닫고 있습니다.
That's the riddle of it

그것은 삶의 수수께끼이고
That's the spirit of it

그것은 삶의 영혼이며
That's the power of life

그것은 삶의 힘이지요

I've been around the World
( round the world )

나는 세상을 여행했어요

And I've seen it all ( seen it all )

나는 모든 것들을 보았지요 모든것을
I've been around the World
( round the world )

나는 세상을 여행했어요
Cause the wind will always rise or fall

바람이 항상 불다가 멈추다가 하잖아요
I've been around the World
( round the world )

나는 세상을 여행했어요
And I wanted to see
( see it all )

그리고 모든 것을 보기를 바랬죠 모든것을
I've been the only girl
( round the world )

난 유일한 여자랍니다 세상을 돌아다닌
All surrounded by mystery
모든 것이 신비로 가득찼어요


In the living room I'm cleaning up from top to floor

 

구석구석 청소를 하는 거실에서
Place I love the most

내가 가장 좋아하는 장소이지요
Wall is covered up with all my souvenirs

벽은 세상 이곳저곳에서 가져온
I got from coast to coast

기념품으로 꽉 차 있어요
Come and see

와서 보세요

You mix it all together in Your dreams

당신은 그 모두를 당신의 꿈과 섞어
Ingredients from the Seven Sees, and I

7대양의 재료들, 그리고 난
I'm realizing things ain't what they seem

난 세상이 보기와는 다르다는 것을 깨닫고 있어요
That's the riddle of it

그것은 삶의 수수께끼이고

That's the spirit of it

그것은 삶의 영혼이며
That's the power of life

그것은 삶의 힘이지요

I've been around the World
( round the world )

나는 세상을 여행했어요 여기저기
And I've seen it all  ( seen it all )

나는 모든 것들을 보았지요 모든것을

I've been around the World ( round the world )

나는 세상을 여행했어요 여기저기

Cause the wind will always rise or fall

바람이 항상 불다가 멈추다가 하잖아요

I've been around the World
( round the world )

나는 세상을 여행했어요 여기저기
And I wanted to see
?( see it all )

그리고 모든 것을 보기를 바랬죠 모든것을

I've been the only girl ?( round the world )

난 유일한 여자랍니다 세상을 돌아다닌
All surrounded by mystery
모든 것이 신비로 가득찼어요


I'm still coming around

 

나는 아직도 가 볼 곳이 있어요
I keep chasing dreams

나는 계속해서 꿈들을 쫓고 있지요
Girl, I keep coming around

 아가씨, 난 계속 돌아다닐 거에요.
hey hey

헤이 헤이
I keep coming around

 난 계속 돌아다닐 거에요.
And I can never stop

그리고 나는 결코 멈출 수는 없지요
Girl, I keep coming around

아가씨, 난 계속 돌아다닐 거에요.
Cause if I do a lot

내가 많이 돌아다니면
Around around

이곳 저곳
And around the World

그리고 세상 이곳 저곳을

I've been around the World
( round the world )

나는 세상을 여행 했어요 여기저기

hey hey ?( seen it all)

헤이 헤이 모든 것을 보았지요
I've been around the World
( round the world )

나는 세상을 여행 했어요 여기저기

All surrounded by mystery

모든 것이 신비로 가득찼어요

I've been around the World ( round the world )

나는 세상을 여행 했어요 여기저기

And I've seen it all ( seen it all )

그리고 나는 모든 것을 보았어요 모든 것을
I've been around the World
( round the world )

나는 세상을 여행 했어요 여기저기
Sun will always rise and fall
( round the world )

태양은 항상 떠오르고 질 거에요 세상 어디에서나

 

 

 

앨범명 : Greatest Hits 장르 : POP 발매일 : 2009.09.17


  아쿠아 (Aqua)

 

소렌 레스티드(Soren Rasted), 클라우스 노린(Claus Norreen),

레네(Lene), 레네 디프(Rene Dif)

 

1998년 1집 앨범 [Aquarium] 으로 데뷔

 


 

[ POP
음악 다른글 ]
반응형
  • 네이버 블러그 공유하기
  • 네이버 밴드에 공유하기
  • 페이스북 공유하기
  • 카카오스토리 공유하기